2015. április 24., péntek

Mayam márkájú bio, finomítatlan Sheavaj termék tesztelése



Nagy örömömre beválasztottak az Elemental terméktesztelő bloggerének :) ….
Tarts velem most induló sorozatomban, melyben igyekszem a tesztelt termék pozitív és negatív tulajdonságait is bemutatni.

Fotó: saját: Pintér Zsófia, Budapest, 2015. április 24.

Tesztelés indul…  :)
Mayam márkájú bio, finomítatlan Sheavaj, benini, fairtrade termék és a bio Damaszkuszi rózsavíz termékek tesztelése.
A menet a következő:
Első körben négy féle receptben tesztelem a termékeket: hajbalzsam, kézkrém, fiatalító arc és szem gél. A mai poszt az első két termékről szól.

A következő négy terméket készítettem el, és mivel már majdnem két hete használom a készítményeket (vagy amit 10 napja) így azt hiszem jelentkezhetem az első véleménnyel.

Mayam márkájú bio, finomítatlan Sheavaj, benini, fairtrade termék
Sötét színe és erős illata van, ami megőrződik a kész készítményben is, és nagyon kellemessé teszi őket. Szerintem a lent említett dezodor kérdésen kívül érdemesebb a finomítatlan verziót használni jóval tartalmasabbnak tűnik. Elégedett vagyok a termékkel!
Termék linkje:

Hajbalzsam Shea & Argán
Mind a termék mind a recept kiváló, nem nehezíti el a hajat, de szép fényes és puha lett, semmin sem változtatnék csak az illaton, az valahogy nem jön be, jobb lenne egy tiaré virágos vagy vaníliás, ámbrás illatosító, ez utóbbi kettő volna is, meg kell kérdezzem helyettesíthető-e….

Minden más tekintetben elégedett vagyok! Az első használat közvetlenül hennás hajfestés után történt, amitől a hajam általában még egy hétig sprődebb, de most ezt nem tapasztaltam.

Először stift dezodorban akartam tesztelni a terméket, de a tisztítatlan változat sárga, így erre nem alkalmas, nem bántam meg hogy végül a hajbalzsam mellett döntöttem.   

Termék link:

Recept:
http://www.elemental.eu/kozmetikum-receptek/hajbalzsam-shea-argan.html

Fotó: saját: Pintér Zsófia, Budapest, 2015. április 24.

Védő balzsam dolgozó kezekre
Számomra nagyon jó terméknek sikerült ez a recept és a sheavaj nagyon puhává teszi, jól beszívódik, kellemes az illata, nekem megfelelően hidratál de a párom nem ezt tapasztalja, neki nem hidratál eléggé de igaz extra száraz bőre van…
Az illata kellemes, este használva aromaterápiás hatását is kiemelhetjük.

Külön megjegyzés: A mérleg kiválóan használható, a nullázó funkció nálam új és nagyon élvezem, rendkívül egyszerűvé teszi a munkát. :)

Fotó: saját: Pintér Zsófia, Budapest, 2015. április 24.
 
Következő bejegyzésemben két kiváló fiatalító terméken keresztül fogom tesztelni a damaszkuszi rózsavizet, megígérem hogy érdemes lesz követned! :)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése